مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:452023-01-08سياسي

جان فدا| رییس عقیدتی سیاسی فراجا: خضوع و خشوع «حاج قاسم» در نماز زبانزد بود


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: آنچه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را «سلیمانی» کرد، توسل به زهرای مرضیه (س) و خضوع و خشوع او در نماز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا پیش از ظهر امروز در اجلاس استانی نماز در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اشاره به حضور خود در این اجلاس استانی اظهار کرد: خدا را شاکرم که افتخار دارم که در ایام 9 دی، سالگرد علامه مصباح یزدی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در این اجلاسیه مبارک و مهم حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به اهمیت نماز در آیات و روایات تصریح کرد: در حدود 90 بار واژه صلاه در قرآن کریم و قریب به 900 بار، کلمات مرتبط با آن نظیر مانند ذکر و سجده و امثال این ها در این کتاب آسمانی به کار رفته است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به رابطه نماز و امامت افزود: در روایات ما بین نماز و امامت پیوندی ناگسستنی وجود دارد و امامت اصلی صحیح و مشروع برای نمازگزاران است؛ آنانی که امامت امیرالمؤمنین امام علی (ع) را نپذیرفتند، معلوم می شود از نماز بهره ای ندارند؛ زیرا نماز از تأکیدات پیامبران و امامان معصوم (ع) و همچنین یکی از رسالت های مهم آنان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| رییس عقیدتی سیاسی فراجا: خضوع و خشوع «حاج قاسم» در نماز زبانزد بود

جان فدا| رییس عقیدتی سیاسی فراجا: خضوع و خشوع «حاج قاسم» در نماز زبانزد بود